Ремонт гідропідсилювача у Львові
СТО «Ваш Автосервіс» проводить ремонт насоса гідропідсилювача керма і рульової рейки ГУР у Львові. Найбільш частою причиною поломки насоса ГУР є двигун пристрою рульового управління вашого автомобіля. Чутки, які в ньому частки бруду можуть потрапити в насос гідропідсилювача керма і привести його до поломки. Раптова відмова системи рульового управління загрожує катастрофічними наслідками, тому потрібно вчасно провести діагностику і, якщо потрібно, – заміну насоса ГУР.
Гідропідсилювач керма (ГУР) – вузол системи рульового управління, який полегшує водієві поворот рульового колеса зі збереженням належного рівня контролю повороту і стійкості траєкторії автомобіля при поворотах. Основним елементом гідропідсилювача є насос, який створює тиск рідини в системі ГУР. Поворотом керма водій задає напрямок, в якому тиск рідини системи буде збільшуватися, посилюючи дії водія.
Вартість ремонту гідропідсилювача керма (ГУР) (прайс-лист)
Послуга | Ціна |
Заміна насоса ГУР гідропідсилювача | від 400 грн. |
Заміна масла ГУР гідропідсилювача | від 200 грн. |
Ремонт ГУР гідропідсилювача | від 900 грн. |
Причини, симптоми і наслідок виходу з ладу ГУР:
Обертання пластинчастого насоса гідропідсилювача забезпечує приводний ремінь, що з’єднує вал насоса з валом двигуна. Якщо ремінь натягнутий слабо, при обертанні рульового колеса з’явиться такий симптом, як зворотний поштовх. Найбільше це помітно, коли водій починає рух при вивернутих до межі керованих колесах.
Інші можливі проблеми з ГУР і їх симптоми:
- знос підшипника насоса, що викликає гучний шум при роботі, збільшується при збільшенні оборотів двигуна;
знос лопаток пластинчастого насоса – внаслідок цього падає потужність насоса, що позначається на якості роботи ГУР;
- вийшов з ладу сальник – ущільнювач насоса.
Гідропідсилювач влаштований так, що навіть при повній відмові автомобіль не втратить управління. Кермо буде обертатися так, як це відбувається на автомобілях без ГУР. Але чим раніше ви звернете увагу на проблеми з агрегатом, тим дешевше буде ремонт. Зважаючи на складну конструкцію насоса і системи розподілу рідини в ГУР, обслуговування і ремонт цього пристрою краще довірити професіоналам. Термін служби ГУР залежить від декількох факторів:
- характеристики використовуваного машинного мастила і термін його заміни – якщо несвоєчасно міняти масло, система засмітиться продуктами зносу клапанів ГУР, і знос буде відбуватися набагато швидше;
- ослаблений або навпаки, надто натягнутий ремінь приводу. У першому випадку він буде прослизати та стиратися, у другому – зношувати підшипник насоса;
- агресивна їзда, дрифтинг – так, поворот керма з ГУР до упору та утримування в цьому положенні довше 5 секунд критично перевантажує насос;
- погана якість дорожнього покриття знижують термін служби агрегату.
Етапи ремонту гідропідсилювача керма ГУР
Всі роботи з діагностики та ремонту гідропідсилювача керма проводяться поетапно:
- демонтаж насоса;
- визначення несправності та узгодження вартості її усунення;
- промивка всіх деталей спеціальною рідиною;
- перевірка працездатності системи опалення після очищення;
- ремонт і заміна деталей, що вийшли з ладу;
- монтаж ГУР і прокачування системи.
Якщо кермо «поважчало» або з’явилися інші описані симптоми – звертайтеся в СТО «Ваш Автосервіс» без зволікання. Ранній ремонт економить гроші.