Заміна насоса гідропідсилювача ГУР у Львові

Гідропідсилювач керма – це пристрій, мета якого – полегшити керування автомобілем. Крім цього, система виконує ще одну важливу задачу – пом’якшує удари від нерівностей, що зустрічаються на дорозі. Найчастіше саме рульовий гідропідсилювач захищає автомобіль від серйозних пошкоджень, якщо раптом станеться розрив шини, навіть попереду.

До складу ГУР входять наступні елементи:

  • бачок для заливки гідравлічної рідини;
  • контролер тиску системи;
  • керуючий золотник;
  • насос для перекачування рідини;
  • силовий циліндр.

Найважливішим пристроєм є насос, який перекачує рідину і забезпечує її транспортування по всім трубопроводам агрегату. В автомобілях найчастіше використовуються шиберні або пластинчасті механізми, які мають високий ККД і низький відсоток механічного зносу. Але такі агрегати мають слабкі місця – це підшипник, який часто виходить з ладу.

Вартість заміни насоса ГУР

ПослугаЦіна
Заміна масла ГУР гідропідсилювачавід 200 грн.
Заміна насоса ГУР гідропідсилювачавід 400 грн.
Ремонт ГУР гідропідсилювачавід 900 грн.

Причини поломки насоса ГУР

Незважаючи на те, що насос рульового управління вважається одним з найбільш міцних механізмів, є кілька причин, які можуть викликати його передчасну поломку:

  • стався витік рідини, рівень впав до критичного;
  • технічна рідина довго не змінювалася, або використовувався склад, який не підходить для даного пристрою;
  • в пристрій потрапили сторонні частинки, сміття;
  • рідина перестала рухатися, що викликало перегрів механізмів.

Визначити поломку насоса ГУР можна за кількома ознаками:

  • при русі на низькій швидкості кермо стає дуже складно повернути, при підвищенні швидкості тяжкість минає;
  • при повороті рульового колеса можна почути дивні звуки;
  • можна помітити витікання рідини з бачка – на двигуні, під машиною з’являються плями;
  • можна почути свист підшипника.

При перших ознаках несправності потрібно відразу проводити технічний огляд механізмів і приймати рішення про ремонт або повну заміну деталей.

Ремонт гідропідсилювача, заміна – основні етапи

Провести ремонт або заміну системи можна в автосервісі або самостійно, досить купити стандартний ремкомплект для гідропідсилювача керма. Перед початком ремонту потрібно перевірити залишкову кількість рідини в бачку, можливо причина симптомів – поява в трубопроводах повітряних пробок. Щоб це перевірити прокачують гідравліку і знову перевіряють роботу насоса ГУР. Якщо проблема не пішла, проводять ремонт агрегату.

Для ремонту або заміни ГУР необхідно виконати наступні роботи:

  • послаблюється осьовий болт за допомогою отвору, який є в шківі, скручується стопорна гайка і знімається ремінь приводу;
  • шприцом відкачуються залишки рідини з резервуара – щоб вийшли всі залишки, досить покрутити кермо в різні боки;
  • на шлангу від бачка послабляють хомут і знімають весь трубопровід;
  • знімається болт, який утримує шланг високого тиску;
  • знімається осьовий болт, натомість ставлять викрутку, щоб можна було відкрутити гайку кріплення шківа насоса;
  • пристрій знімають, зчищають бруд, масло;
  • знімається стопорне кільце підшипника;
  • знімається задня кришка, витягують лопаті, запам’ятовуючи їх положення;
  • знімають пластину, вал, витягують підшипник;
  • встановлюють новий підшипник, при необхідності змінюють інші зношені механізми;
  • здійснюється складання пристрою в зворотному порядку.

Найчастіше запобігти поломку можна простим способом – достатньо щодня перевіряти залишок рідини в бачку і в разі потреби доливати її. Також потрібно дотримуватися акуратного стилю водіння, використовувати рідини, які підходять до марки машини. Щоб провести заміну або ремонт насоса ГУР можна звернутися до майстрів СТО у Львові – робота буде виконана швидко, якісно, ​​з гарантією.