Заміна насоса гідропідсилювача ГУР у Львові
Гідропідсилювач керма – це пристрій, мета якого – полегшити керування автомобілем. Крім цього, система виконує ще одну важливу задачу – пом’якшує удари від нерівностей, що зустрічаються на дорозі. Найчастіше саме рульовий гідропідсилювач захищає автомобіль від серйозних пошкоджень, якщо раптом станеться розрив шини, навіть попереду.
До складу ГУР входять наступні елементи:
- бачок для заливки гідравлічної рідини;
- контролер тиску системи;
- керуючий золотник;
- насос для перекачування рідини;
- силовий циліндр.
Найважливішим пристроєм є насос, який перекачує рідину і забезпечує її транспортування по всім трубопроводам агрегату. В автомобілях найчастіше використовуються шиберні або пластинчасті механізми, які мають високий ККД і низький відсоток механічного зносу. Але такі агрегати мають слабкі місця – це підшипник, який часто виходить з ладу.
Вартість заміни насоса ГУР
Послуга | Ціна |
Заміна масла ГУР гідропідсилювача | від 200 грн. |
Заміна насоса ГУР гідропідсилювача | від 400 грн. |
Ремонт ГУР гідропідсилювача | від 900 грн. |
Причини поломки насоса ГУР
Незважаючи на те, що насос рульового управління вважається одним з найбільш міцних механізмів, є кілька причин, які можуть викликати його передчасну поломку:
- стався витік рідини, рівень впав до критичного;
- технічна рідина довго не змінювалася, або використовувався склад, який не підходить для даного пристрою;
- в пристрій потрапили сторонні частинки, сміття;
- рідина перестала рухатися, що викликало перегрів механізмів.
Визначити поломку насоса ГУР можна за кількома ознаками:
- при русі на низькій швидкості кермо стає дуже складно повернути, при підвищенні швидкості тяжкість минає;
- при повороті рульового колеса можна почути дивні звуки;
- можна помітити витікання рідини з бачка – на двигуні, під машиною з’являються плями;
- можна почути свист підшипника.
При перших ознаках несправності потрібно відразу проводити технічний огляд механізмів і приймати рішення про ремонт або повну заміну деталей.
Ремонт гідропідсилювача, заміна – основні етапи
Провести ремонт або заміну системи можна в автосервісі або самостійно, досить купити стандартний ремкомплект для гідропідсилювача керма. Перед початком ремонту потрібно перевірити залишкову кількість рідини в бачку, можливо причина симптомів – поява в трубопроводах повітряних пробок. Щоб це перевірити прокачують гідравліку і знову перевіряють роботу насоса ГУР. Якщо проблема не пішла, проводять ремонт агрегату.
Для ремонту або заміни ГУР необхідно виконати наступні роботи:
- послаблюється осьовий болт за допомогою отвору, який є в шківі, скручується стопорна гайка і знімається ремінь приводу;
- шприцом відкачуються залишки рідини з резервуара – щоб вийшли всі залишки, досить покрутити кермо в різні боки;
- на шлангу від бачка послабляють хомут і знімають весь трубопровід;
- знімається болт, який утримує шланг високого тиску;
- знімається осьовий болт, натомість ставлять викрутку, щоб можна було відкрутити гайку кріплення шківа насоса;
- пристрій знімають, зчищають бруд, масло;
- знімається стопорне кільце підшипника;
- знімається задня кришка, витягують лопаті, запам’ятовуючи їх положення;
- знімають пластину, вал, витягують підшипник;
- встановлюють новий підшипник, при необхідності змінюють інші зношені механізми;
- здійснюється складання пристрою в зворотному порядку.
Найчастіше запобігти поломку можна простим способом – достатньо щодня перевіряти залишок рідини в бачку і в разі потреби доливати її. Також потрібно дотримуватися акуратного стилю водіння, використовувати рідини, які підходять до марки машини. Щоб провести заміну або ремонт насоса ГУР можна звернутися до майстрів СТО у Львові – робота буде виконана швидко, якісно, з гарантією.