Ремонт кермової системи авто

Система рульового управління – це спеціальний механізм, який призначений для зміни руху автомобіля. Сучасні системи рульового управління зазвичай оснащуються гідропідсилювачем керма , який значно полегшує водіння транспортним засобом. Рульове управління складається з рульового механізму та приводу. Кермові механізми бувають ремонт кермової системи авто у Львовікількох видів, на сьогоднішній день найбільш поширені три з них:  гвинт-гайка; черв’як-ролик; рейка-сектор.

Потрібно розуміти, що швидке водіння по бездоріжжю, різкі повороти керма на високій швидкості призводять до передчасного зносу вузлів рульового управління, при такому навантаженні, першими не витримують кермові тяги, в них з’являється люфт. Якщо вчасно не вжити заходів, своєю чергою, випливає підтікання в гідравлічній системі.

Своєчасне технічне обслуговування в умовах нашого автосервісу дозволяє вчасно помітити несправність рульової системи і виконати необхідний ремонт її елементів.

Вартість ремонту кермової системи авто (прайс-лист)

Послуга Ціна
Діагностика кермової системи від 100 грн.
Заміна рульової рейки від 800 грн.
Заміна насоса ГУР гідропідсилювача від 400 грн.
Заміна масла ГУР гідропідсилювача від 200 грн.
Заміна рульової тяги від 200 грн.
Заміна пильника рульової тяги від 150 грн.
Заміна наконечника рульової тяги від 150 грн.
Заміна шлангу високого тиску рульового від 300 грн.
Заміна шлангу низького тиску рульового від 300 грн.
Заміна рульової трапеції від 800 грн.
Ремонт рульової рейки від 1800 грн.
Ремонт ГУР гідропідсилювача від 800 грн.

Основні несправності кермової системи

Перелік основних проявів несправностей в кермовому управлінні:

  • обертання керма вимагає докладання значних зусиль, чуються клацання при повороті керма;
  • при повороті коліс кермо обертається з ривків і заїдань;
  • при погойдуванні керма в нерухомому стані автомобіля прослуховується стук;
  • при обертанні рульового колеса, колеса реагують із запізненням (кермо має люфт, відчувається вібрація керма);
  • при обертанні рульового колеса в нерухомому стані автомобіля, чути гул з під капота;
  • кермо в одному напрямку обертається важче, ніж у зворотньому (кермо тягне вліво – кермо тягне вправо);
  • падіння рівня рідини в бачку гідропідсилювача керма.

Пам’ятайте! При появі вищеперелічених ознак слід терміново звернутися за допомогою до наших кваліфікованих фахівців для діагностики та усунення несправностей. Цілком може бути, що ремонт рульової колонки автомобіля і не знадобиться, але в цьому випадку краще перестрахуватися.

Адже справність рульового управління – це гарантія безпеки водія та його пасажирів.