Ремонт кермової системи авто
Система рульового управління – це спеціальний механізм, який призначений для зміни руху автомобіля. Сучасні системи рульового управління зазвичай оснащуються гідропідсилювачем керма , який значно полегшує водіння транспортним засобом. Рульове управління складається з рульового механізму та приводу. Кермові механізми бувають кількох видів, на сьогоднішній день найбільш поширені три з них: гвинт-гайка; черв’як-ролик; рейка-сектор.
Потрібно розуміти, що швидке водіння по бездоріжжю, різкі повороти керма на високій швидкості призводять до передчасного зносу вузлів рульового управління, при такому навантаженні, першими не витримують кермові тяги, в них з’являється люфт. Якщо вчасно не вжити заходів, своєю чергою, випливає підтікання в гідравлічній системі.
Своєчасне технічне обслуговування в умовах нашого автосервісу дозволяє вчасно помітити несправність рульової системи і виконати необхідний ремонт її елементів.
Вартість ремонту кермової системи авто (прайс-лист)
Послуга | Ціна |
Діагностика кермової системи | від 100 грн. |
Заміна рульової рейки | від 800 грн. |
Заміна насоса ГУР гідропідсилювача | від 400 грн. |
Заміна масла ГУР гідропідсилювача | від 200 грн. |
Заміна рульової тяги | від 200 грн. |
Заміна пильника рульової тяги | від 150 грн. |
Заміна наконечника рульової тяги | від 150 грн. |
Заміна шлангу високого тиску рульового | від 300 грн. |
Заміна шлангу низького тиску рульового | від 300 грн. |
Заміна рульової трапеції | від 800 грн. |
Ремонт рульової рейки | від 1800 грн. |
Ремонт ГУР гідропідсилювача | від 800 грн. |
Основні несправності кермової системи
Перелік основних проявів несправностей в кермовому управлінні:
- обертання керма вимагає докладання значних зусиль, чуються клацання при повороті керма;
- при повороті коліс кермо обертається з ривків і заїдань;
- при погойдуванні керма в нерухомому стані автомобіля прослуховується стук;
- при обертанні рульового колеса, колеса реагують із запізненням (кермо має люфт, відчувається вібрація керма);
- при обертанні рульового колеса в нерухомому стані автомобіля, чути гул з під капота;
- кермо в одному напрямку обертається важче, ніж у зворотньому (кермо тягне вліво – кермо тягне вправо);
- падіння рівня рідини в бачку гідропідсилювача керма.
Пам’ятайте! При появі вищеперелічених ознак слід терміново звернутися за допомогою до наших кваліфікованих фахівців для діагностики та усунення несправностей. Цілком може бути, що ремонт рульової колонки автомобіля і не знадобиться, але в цьому випадку краще перестрахуватися.
Адже справність рульового управління – це гарантія безпеки водія та його пасажирів.