Ремонт двигунів авто у Львові

Що таке капітальний ремонт двигуна? Коли двигун потребує капітального ремонту, робиться кілька фундаментальних речей, Ремонт двигунів автомобілящоб відновити його до стану нового. Нижня половина двигуна знімається і демонтується, а потім очищається, щоб можна було належним чином оцінити знос циліндрів, корінних і шатунних вкладишів, як правило вони потребують заміни.

Середина циліндрів також проточується і відновлюється, для того, щоб забезпечити нормальну компресію в моторі. Потім двигун знову збирається і повертається на своє місце у вашому автомобілі.

Таким чином, повний капітальний ремонт двигуна є більш дорогим, зі зрозумілих причин – двигун виймається з кузова, хоч би що там було, двигун вашого автомобіля буде працювати як новий або краще.

Це є причиною того, що багато людей ремонтують двигуни свого автомобіля через регулярні проміжки часу. Рано чи пізно потрібно робити капітальний ремонт двигуна, все залежить від того наскільки ви уважно ставитеся до свого автомобіля, роблячи регулярне технічне обслуговування автомобіля, як часто міняєте масло у двигуні, від вашого стилю їзди та багатьох інших факторів.

Вартість ремонту двигуна автомобіля (прайс-лист)

Послуга Ціна
Діагностика двигуна 150 грн.
Поглиблена діагностика двигуна від 350 грн.
Заміна двигуна легкового автомобіля від 4750 грн.
Заміна двигуна позашляховика від 6650 грн.
Заміна головки блока двигуна від 4700 грн.
Заміна колінчатого валу від 4700 грн.
Заміна прокладки головки блоку від 4700 грн.
Заміна впускного/випускного колектора від 450 грн.
Заміна помпи системи охолодження від 750 грн.
Заміна піддону від 599 грн.
Заміна термостату від 349 грн.
Заміна патрубків системи охолодження від 200 грн.
Заміна радіатора системи охолодження від 650 грн.
Заміна радіатора системи кондиціювання від 900 грн.
Заміна теплообмінника кондиціонера від 280 грн.

Загальні ознаки того, що вам потрібен капітальний ремонт двигуна

Насправді багато умов, щоб зрозуміти, що ваш автомобіль вже потребує капітального ремонту двигуна. У зв’язку з цим Ремонт двигунів автонижче перераховані основні проблеми, які необхідно врахувати, щоб зрозуміти який ремонт двигуна потрібен автомобілю:

Білий дим з вихлопної труби машини.

Цей симптом зазвичай є ознакою того, пробита прокладка головки блоку циліндрів двигуна. У зв’язку з цим потрібно стежити за рівнем охолоджуючої рідини двигуна.

Надмірна витрата палива автомобіля

Свічки запалювання відповідають за запуск запалювання в вашому двигуні. Коли свічки покриті нагаром або вже зношені, або працюють неправильно – це може негативно вплинути на витрату палива. Паливні форсунки розпилюють паливо в камери згоряння. Поганий стан паливних форсунок означає більший пробіг автомобіля.

Втрата потужності двигуна

Коли в електричній частині автомобіля з’являються проблеми, блок керування двигуном починає шлях до обмеження діапазону передач, швидкості та потужності двигуна. Це може бути викликано проблемами з двигуном, поломкою АКПП, розрядженим акумулятором, коротким замиканням. Якщо який-небудь датчик механізму не працює, це може привести до того, що трансмісія буде з невідповідною кількістю напруги, що призведе до дисбалансу паливоповітряної суміші, зниження тиску масла і в результаті до зниження потужності двигуна.

Незвичайний стук у двигуні при прискоренні

Незвичайний стук у двигуні з’являється, коли баланс повітря і палива неправильний, що робить витрату палива незбалансованоюРемонт двигунів. Найчастіше, загальною причиною цього є засмічений масляний фільтр, який потім призведе до витоку масла і спалювання палива всередині камери. Поршень може пошкодити стінку циліндра, не маючи мастила на цих частинах. Кращим розв’язанням цієї проблеми є заміна фільтрів, регулярна заміна масла і перевірка двигуна. Своєчасна заміна масла і фільтра у двигуні може вирішити проблему шуму, і запобігти капітальному ремонту двигуна.

Пошкодження впускних і випускних клапанів двигуна

Коли клапан не закривається належним чином, паливо для горіння проходить повз сідла клапана і змушує нагріватися головку клапана. Це призводить до перегріву двигуна автомобіля і спалювання головки клапана в зоні сидіння. Головка клапана не може витримати навантаження високої температури та деформується. Зворотний потік гарячого палива призводить до накопичення вуглецю в області спрямовувального штока, а потім викличе переломи або тріщини на голівці клапана.

Капітальний ремонт двигуна вашого автомобіля не повинен супроводжуватися значними витратами. Якщо є які-небудь ознаки великого зносу компонентів двигуна, зазвичай найкраще провести капітальний ремонт. Щоб цього уникнути ми рекомендуємо регулярно проводити технічне обслуговування вашого автомобіля на станції технічного обслуговування. Це буде гарантією, що ваш автомобіль завжди знаходиться в хорошому технічному стані. Записатися на діагностику і капітальний ремонт двигуна у Львові, ви можете за номером телефону.