Заміна гальмівних колодок у Львові

Заміна гальмівних колодок – одна з найчастіших в житті будь-якого автомобіля. Знос гальмівних колодок обумовлений Заміна гальмівних колодокбезліччю факторів. В першу чергу, звичайно ж, знос залежить від якості колодок. На чому не варто економити, так це на гальмах. Від них залежить не тільки, як впевнено автомобіль буде вести себе при гальмуванні, але і просто ваше життя.

Міняти колодки необхідно кожні 40 – 50 тисяч кілометрів, як вказує регламент виробника, або при перших ознаках зносу:

  • сторонні звуки при гальмуванні;
  • індикація піктограми зносу колодок на приладовій панелі;
  • скрип колодок (при наявності датчика зносу);
  • збільшення гальмівного шляху;
  • «Провали» педалі гальма;
  • ослаблення стоянкового гальма.

Заміна колодок в мережі наших автосервісів гарантує професійний підбір і доступні ціни не тільки на самі колодки, але і на супутні матеріали – «солдатики», шайби та інше. Весь процес заміни триває не більше 40 хвилин.

Коли пора міняти колодки?

Більшість сучасних автомобілів оснащені датчиками гальмівних колодок. При максимальному зносі колодок датчик виводить сигнал на приладову панель:

Заміна гальмівних колодок автоЦей сигнал означає одне – пора міняти! Буває правда, що невідомо, на які колодки вказує датчик – передні або задні. В такому випадку вам просто потрібно звернутися в сервіс. Іноді колодки оснащують спеціальними пластинами – Ськріпун. При торканні диска вони починають видавати пронизливий свист:

Сильний свист при гальмуванні є ще однією ознакою зношених колодок. Але це не завжди так. Справа в тому, що при гальмуванні сторонні звуки можуть видавати і цілком нові колодки. Це не свідчить про несправність або дефектом самих колодок і свідчить швидше про те, що є сенс уважно дослідити суміжні деталі. Наприклад, гальмівні диски, супорта або підшипники. Природа свисту може бути викликана розбіжністю канавок від виробітку на старому гальмівному диску і нової колодці, брудом, перекосом в роботі супорта і т.д .. Загалом, скрип – це сукупність люфтів і зазорів в сполучених частинах гальмівного механізму.

Цікаво! Перші в світі автомобілі спеціально оснащувалися «співаючими» гальмівними колодками, щоб пішоходи чули наближається автомобіль і відступали з проїжджої частини.

Рекомендації наших фахівців:

  • колодки змінюються завжди комплектом на два передніх або два задніх колеса.
  • залишкова товщина гальмівної накладки = 2 мм.
  • металева частина не призначена для гальмування!

Вид робіт:

  • Колодки – гальмівні – задні – барабанні – комплект – зняття / установка
  • Колодки – гальмівні – задні – дискові – зняття / установка
  • Колодки – гальмівні – передні – комплект – зняття / установка
  • Диск – гальмівний – одна сторона – зняття / установка