Ремонт паливних насосів у Львові

Дизельні двигуни продовжують користуватися популярністю в усьому світі, а тому і паливні насоси випускаються Ремонт паливних насосівпровідними виробниками. Лідируючі позиції займають BOSH, Denso, Delphi, Zexel, Lucas.

Особливості ремонту дизельних ТНВД

Паливний насос високого тиску – поширений конструктивний елемент дизельного двигуна. Влаштований він досить складно і при неправильній експлуатації здатний вийти з ладу. До того ж, при тривалій їзді роки рано чи пізно візьмуть своє. Тому ремонт ТНВД – послуга актуальна і потрібна сучасним автовласникам.

Пристрій паливних насосів

Паливний насос – вузол дизельного або бензинового двигуна з інжекторним уприскуванням, що відповідає за харчування мотора, постачання палива в систему. Його головне завдання – забезпечити перепади тисків, надійність передачі палива від паливної магістралі до камери, де відбувається стиснення. Однак цим ТНВД не обмежується.

У насоса є ще одна важлива функція – розподільна. Він самостійно «вирішує», яку форсунку задіяти в той чи інший момент часу. Ще на відповідальності ТНВД лежить визначення обсягів палива, необхідних для забезпечення нормальної їзди. Механізм враховує для цього десятки чинників: стиль водіння, швидкість, робочу температуру двигуна, стан кондиціонера і т.д. Нарешті, паливний насос високого тиску гарантує автоматичне коректування випередження моменту уприскування.

Три основних види ТНВД: ТНВД Common Rail

Рядні. Такі механізми ще не так давно були поширені серед потужних вантажівок, тракторів та іншої спеціальної техніки.

Ремонт паливних насосів автоЗ розподіленим уприскуванням. Ці ТНВД знайшли застосування в легкових автомобілях, але іноді встановлюються і на вантажні.

Магістральні. Основний компонент сучасної системи подачі палива Common Rail. Тут насоси не розподіляють паливо – за них цю роботу виконує «розумний» блок управління, заснований на електроніці. Процес підпорядкований програмному забезпеченню.

Як визначити несправність ТНВД

Найпоширеніші причини поломок вказувалися спочатку: знос через тривалу експлуатацію і погане паливо. Відзначимо, що солярка стає неякісною, наприклад, через потрапляння води або сторонніх забруднювачів. У будь-якому випадку, важливо оперативно ідентифікувати проблему. Для цього наводимо ряд ознак:

Вихлоп чорного кольору. Одна з найяскравіших причин – кут уприскування істотно запізнюється.

Двигун запускається важко. Плунжерная пара через механічного зносу не забезпечує достатнього тиску. В результаті насос працює нестабільно.

Двигун працює надто жорстко. Швидше за все, паливо подається в циліндри рано або нерівномірно. Але трапляється таке дуже рідко, тому додатково варто перевірити форсунки.

Потужність втрачається. Освіта зазорів веде до зменшення тиску. Регулятор оборотів перестає працювати в нормальному режимі.

Збільшений витрата солярки. Причин може бути відразу декілька: неоптимізованими робота, витоку, механічний знос деталей і т.д.

Двигун перегрівається. Механізм випередження впорскування діє неправильно.

При виявленні будь-яких описаних проблем рекомендуємо негайно звернутися в СТО “Ваш Автосервіс” за консультацією.